25 Temmuz 2007 Çarşamba

Lalala

Uzundur geçiyor günler, yazıyoruz, en azından yazmaya çalışıyoruz diyelim. Uğraşıyoruz yenileri ve daha güzelleri için. Genç ruhlarımız her gün daha bir uzağa koşuyor. Bir şeyleri yakalayıp döküyoruz satırlara. Şu an için sitede sanırım en çok ben, Mehlika ve Semih'in yazısı var. Diğer arkadaşlarımız da yazacak daha çok.

Yeni insanlar geldi blogumuza, o bakımdan da yeni bir şeyler yazma isteği doğdu içimde. Şimdilik kadromuz:
gri...
Myra
Burak Seçkin
Pınar Özcanlı
blue cat
nehir oldum ben
Raif
Pınar Aybi
Alev
Diren Nesin'den oluşmakta. Hepsini saygıyla selamlarım. Ayrıca bir arkadaşımız daha var, onu da ikna edeceğim, bir ara. Diren Nesin'e ve nehir oldum ben'e hoş geldiniz diyerek, bizi çok fazla memnun ettiklerini söyleyeyim buradan.

Site yapmaya uğraşıyoruz, ama tembel arkadaşımız hala isim almadı, bir gün yapacağız elbet, yakındır yani. Şimdilik bu kadar, yeni yazılarını bekliyoruz yazarlarımızın ve herkesin. Saygılar efendim.

1 yorum:

Mavisel dedi ki...

Yeni ve etkileyici transferler ;)
Hep beraber hep yazmak dileğiyle...

eksikhece.com

Artık http://eksikhece.com 'dayız!!!