21 Eylül 2007 Cuma

Yine

Günaydın gece, ne zamandır yoktum burada? Ben de bilmiyorum açıkçası.
Öyle, özel bir nedenle bir yerlere gitmiş falan da değildim. Sorunlarım da yoktu açıkçası. Sadece boşladım zamanı sanırım...
Aradan geçen bunca günden sonra aklıma birden bir şeyler yazmak geldi. Paldır küldür gelip sakin bir ortamı biraz telaşe etmek istedim. Aklıma hiç bir şey gelmeyen boş zamanlardan sonra hala aklıma bir şey gelmiyor ama yazma ihtiyacı hissetmeye başladım tekrar.
Sanırım bunun havalarla da ilgisi var. Islandığımda ya da üşüdüğümde kalemler ve saman kağıtları daha çekici geliyor.
Neyse neden ve nasıl yazdığım değil de ne yazdığım önemli sanırım. Tabii kurnaz biri olduğumdan neden ve nasıl yazdığım konusunda yazarak onları önemli kılıyorum. Aslında yazdığım herşeyde aynı mantığa sahibim, yazıyı okuyacakları yoracak oyunlar yaratmayı seviyorum. Ukala yazılar yazmayı da seviyorum, tabii okuyucunun bu ukalaca paragrafları anlayamayacağını düşünecek kadar da megolomanca yazıyorum. Ve tüm bunlardan keyif alıyorum. Umarım havalar böyle gider de ben de tüm bu yaptığım boş işlerden aldığım zevki katlayarak bir şeyler yazmaya devam edebilirim.

Hoşbuldum, siz de hoş geldiniz. Umarım bu yazının girdiği tersten okunan bir bölümümüz vardır.
İyi geceler gece, buradayım artık, ne zamandır olmadığımın bir önemi yok sanırım.

2 yorum:

Mavisel dedi ki...

Ne zamandır olmadığınızın bir önemi tabi ki var efendim, malesef eksikhece pınar hanımın tekeline kalmıştı,kurtulduk...
Hoş geldiniz.

Pınar Özcanlı dedi ki...

Yeniden gelmene (aslında gitmemiştin ki sen) en çok sevinen biri olarak başlayayım söze. Tüm ukalılığımla yazdıklarını anladığımı düşünürsek senden iki kat ukala oluyorum sanırım:) Tabi bazı şeyleri anlamıyor olabilirim. Çok karışık yazma bakıyım sen de. Ve mehlika sultan, hanfendimiz, sinirlendirdik mi sizi. Siz yazın ve kurtulun benden, zaten epey sıkılmıştım kendimden ben de.

eksikhece.com

Artık http://eksikhece.com 'dayız!!!