15 Haziran 2007 Cuma

Nefes

Bir nefes yaşam daha üfle bedenime

Lodosun kıyıya çarptığı dalgalar gibi

Köpük köpük, bembeyaz

Bir nefes yaşam daha üfle bedenime

Bana seni sevebilecek, sana tapabilecek

Bir neden ver yeniden.

Bir nefes yaşam daha üfle bedenime

Cennet sana kalsın,

Ben bu izbelikte mutsuz da olsam mutluyum.

Bir nefes yaşam daha üfle ki

Âşık olabileyim tekrar,

Yavaş aksın zaman

Yalnız tüketmeyeyim nefesimi

Karanlıkta

Sen korkmamı istediğin için korktum karanlıktan

Ve tükenmekten korkuyorum yalnız başıma

Bu yaşamda bana layık görülenden

Yeni bir nefeste yeni bir yaşam bulabilirim

Bir nefes yaşam daha üfle bedenime.

Gözlerim ikinci kez kapanırken dünyaya

Ağzımda adın olması için

Bana bir sebep ver

Bir kerecik.

1 yorum:

Mavisel dedi ki...

okuduktan sonra üzerine bir karakalem yapılır yani...

yalnız çoktandır ses seda yok? mısralarda kaybolmamıştır umarız şairimiz...

eksikhece.com

Artık http://eksikhece.com 'dayız!!!