13 Haziran 2007 Çarşamba

Kapatın Işıkları

kapattım ışıklarını günün,
unuttu pencere gelen rüzgarı,
bir garip mavi sızdı içeri, baharın esintisinde.

bitirdi yalnızlıkları şair unutulmuş şiirlerinde,
elini son kez dayadı bıraktiği kadehe,
saçlarında unutmuştu o geçtiği her şeyi.
bir şarkı söyledi `kimse` için,
eşlik etti gece sesliliğine.
bıraktı, zaten yarım kalmış her seyi.

ağır ağır yürüdü ayakları dünyanın,
gözlerini kapatıp sessizce
başka bir dünya düşledi şair, buralardan çok uzakta...
uyku baştırdıkça geceyi
inat etti yalnızlığa...
baktı, son kez yıldızlarda kaybolmuş geceye
ölüme sarıldı ardından,
kapandı ışıkları bütün hayatın.

13 haziran 12.38

3 yorum:

Mavisel dedi ki...

"bir şarkı söyledi `kimse` için"

Semih dedi ki...

Yıldızları özledim, ne zamandır göremiyorum hiç birisini şehrin sahte yıldızları yüzünden. Belki de ben de ölüme sarıldım, son zamanlarda yaşamak namına hiç bir şey yapmıyorum çünkü.

-Senin şiirlerindeki şairlere uyuz oluyorum; yok şöyle dedi şair, böyle durdu şair. O yüzden kendimi koydum o alçak şair yerine. Hem megolomanlık yapmış oldum hem de cuk diye oturduğum bir kaç mısrayla kendimi avuttum.

Pınar Özcanlı dedi ki...

Tesekkurler efenim, iki guzel insandan boyle yorum okumak cok iyi oldu benim icin. Mehlika sen yazmiyorsun dediginden siir, bugun bir ara eksikhece taslak kutusunda yaziverdim, siirse eger ve Semih buna sinir olma, cunku buradaki sair, gercek bir sair, belki sen, belki ben, aramizdan biri yani.:)

eksikhece.com

Artık http://eksikhece.com 'dayız!!!