11 Mayıs 2007 Cuma

Bir ilişki nasıl biter ya da kadınlar nasıl olur da yanlış anlar

-Bana aklına gelen bir şey söylemeni istiyorum.Evet evet şu anda aklına gelen…Ne olursa…Aklından geçen.Cümle,kelime.Ya da başlı başına bir cümle olan bir kelime.Küfür de edebilirsin.Övgüler de dizebilirsin.Ama son zamanlarda küfür ya da övgü hak edecek bir şey yaptığımı sanmıyorum.Eğer daha evvel yaptığım bir şey için söyleyeceksen aramızda dürüstlük var mı diye şüphe ederim.Açık olmak lazım.Hissettiğini söylemeli insan.Elbette ki öyle herkes için geçerli olmamalı bu kural.Yani demek istediğim tutup da herhangi birine söyleme o an düşündüğünü…Ne bileyim?!Kafaya takar,üzülürsün diye söylüyorum.Hani benim için söyle,kafana tak…Sevgilinim.Zaten benimle ilgili şeyleri kafana takman konusunda egoist tarafım bunun iyi olacağını fısıldıyor bana…Ama söylesene,daha evvel ki bir şey için mi kızacaksın?Övgü dizeceksin?Açık değil miyiz?Neyse belki de benim kuruntularım…Bilmem…Bu aralar biraz karmaşığım…Öyle melankolik bir şey olduğunu söyleyemem…Bildiğin kafa karışıklığı…Acaba ne yapsam diye…
-Yapma…Demek aklına gelen ilk sözcük bu…Peki neyi yapmayayım?Mesela bunu mu?Yani bu konuşmayı…Amacım sadece aklından ilk geçeni öğrenmekti.Çünkü bu şekilde kafanı meşgul eden şeyi öğrenebilirim diye düşündüm…Bilmem belki de saçma bir fikirdi…
-Sorsam yeter miydi?Tam olarak ne olduğunu söyleyecek miydin?Bence söyleyemezdin.Çünkü bana kalırsa bunu tam manası ile bir sorun olarak görmüyorsun şu anda…Bunun sorun olduğunu görmekten uzaksın…
-Hayır!Sana aptal falan demek istemedim!En azından şu an için!Demek is---
-Hayır hayır!Beni yanlış anlıyorsun!Daha evvel de dememi gerektirecek bir şey olmadı.Ama ifade etmek istediğim şey sadece bundan sonra olma ihtimalinin olabileceği!Elbette dolaylı yoldan ifade etmek istedim bunu.
-Demek olsa derim?!Elbette ki derim çünkü fikirlerimi senden gizlememi gerektirecek bir şey yok ki!Biz seninle karşılıklı iletişime dayalı olarak bir ilişki yaşıyoruz.Fikirlerimizi paylaşmaktan çekinmemeliyiz bu yüzden.Ben de bunu yapıyorum.
-Sana hakaret etmiyorum ki ben!Of!Tanrım!Sadece bir sorunun olduğunu ama şu an bunu fark etmediğini düşündüm ve sorsam farkında olmadığın için söylemeyeceğinden dolayı rasgele bir sözcük söylemeni istedim.Kafandakilerle ilgili bir şey söyleme ihtimalini gerçek kılabilirim diye---
-Hayır!Demagoji yapmıyorum!Sadece---
-Felsefe yapmak mı?Bunun neresi kötü ki?
-E madem kötü değil o halde yapmamız da ne sakınca var?Bana kalırsa felsefe de seks gibi…Hatta aynı şey olmasından şüpheleniyorum!
-Bu kanıya nerden mi vardım?İkisini de yapmanın bir zararı yok!Ama kontrolsüz olarak yapıldığında ikisinin de sonuçta bir meyvesi olabilir…Bir çocuk ya da bir fikir…İlginç olansa kontrollü olarak da bunu yapabilmek…Yani özellikle bir fikir ya da çocuk yaratma isteğiyle birlikte çalışmak…Yalnız sanırım ayrıldıkları bir nokta var.O da biri için para gerektiği…Ve maalesef evlenmek zorunda olduğun…
-Evlenmekten kaçmak mı?Bunu da nereden çıkardın?Seni kullanmıyorum ben!
-Maalesef dedim çünkü istenmeyen durumlar sonucunda ortaya çıkan olaylardan bahsederken “maalesef” sözcüğünü kullanırım.
-Hayır!Kastettiğim kötü durum çocuk yapmak değildi!İstenmediği bir anda çocuk yapmaktı!
-Ne?!Evlendikten sonra elbette ki çocuk için istenmeyen bir durum söz konusu değildir ama evlenmeden evvel zamanlama kötü olmuş demektir!
-Evlenmeden evvel seninle birlikte olmak mı istiyorum?!Ağzımdan o yönde tek bir sözcük çıkmadı!
-Sakinleşmek?Ne oldu ki şimdi bu kadar stres yaratacak?Sadece konuşuyorduk ve---
-İlişkiye ara vermek mi?Neden?
-Demek farklı düşünüyoruz…Yahu sözlerimi bambaşka anlayan sendin!Ben sadece---
-Alo?..

Hiç yorum yok:

eksikhece.com

Artık http://eksikhece.com 'dayız!!!