3 Mayıs 2007 Perşembe

Küçük Bir Başlangıç

Herkese merhaba.

Sonrasında daha iyi bir yazı koyarız buraya. Ama ben şimdilik böyle basit bir başlangıç yapıyorum. Bugün okulda Alev, Pınar, Raif ve ben konuşurken aklımıza birden böyle bir şey geldi. Biz yazalim, herkes yazsın ve okusun diye de bir site açmaya karar verdik. Sitenin adı konusunda biraz düşündük, tabi Alev ile ben duruma daha ciddi bakarken Pınar ve Raif biraz komik isimler buldular. Neyse ki biraz düşündükten sonra Alev arkadışımız `eksik hece`yi buldu. Beğendik biz, sizin de beğeneceğinizi umuyoruz. Şimdilik böyle başlıyoruz, ama daha çok yazar arkadaşımız var katılacak. Kimse darılmasın diye şimdilik isim vermiyorum.

Bu bir başlangıç olsun. Daha güzel zamanlarda, daha iyi yazılarda beraber olmak dileğiyle.

Saygılar.

Pınar Özcanlı

3 yorum:

Mavisel dedi ki...

Hayırlı olsun.
Bi bakarsın bi gün dergi oluruz :D

Semih dedi ki...

Dergiler artık para etmiyor da, adam gibi bir domain alıp şu uyuz blogspot yazısından kurtulabiliriz ileride umarım.

Pınar Özcanlı dedi ki...

Belki çıkarırız bir gün dergi, büyüyeceğiz efendim.=)

eksikhece.com

Artık http://eksikhece.com 'dayız!!!