11 Mayıs 2007 Cuma

Siyah

tüm sokakları gezebiliriz şimdi yalınayak.
tüm sevgileri yarı yolda bırakıp
gülebiliriz ardından
ve aynı dizelerle
yeni şiirlere başlayabiliriz,
bembeyaz bir günde.
-oysa günler sarıdır be güzelim

şimdi koşarak kaçabiliriz dertlerden
ve bütün renkleri saydıktan sonra
kapayıp gözlerimizi
sevdiğimizi söyleyebiliriz birbirimize
çekingen sözcüklerle
ve turuncu bir günde
yine aynı şarkıyı dinleyebiliriz
gün geceye kavuşurken...
-oysa günler hiç turuncu olmadı ki

bulutlara dair güzel düşler kurabiliriz şimdi
ve çocukluğumuza sığınıp
dengesiz adımlarla salıncaklara koşabiliriz
aşk gibi bir şey sallanmak
bizim yapabildiğimiz en dengesiz şey sallanmak
yapamadığımız en dengeli şey de aşktı
-...

bütün yalnız kalan renklerle boyayabilirim dünyayı şimdi.
aşka inanmadan,
tüm köprülerde tek başına gezip,
aynı şarkıya gülebilirim yeniden...
ve unutulmuş kelimelerle
yazabilirim yeniden sayfalara.

ve bütün renkleri saydıktan sonra
siyaha geldiğinde sıra ,
seni hatırlayıp susarım
ne de olsa seni hatırlatan tek şey siyah bana...

29 ekim 21.33

5 yorum:

Mavisel dedi ki...

"aşk gibi bir şey sallanmak
bizim yapabildiğimiz en dengesiz şey sallanmak
yapamadığımız en dengeli şey de aşktı"

İşte buraya bayıldım.
Bu gün benim böyle bir şiire ihtiyacım vardı. Sağol...

Pınar Özcanlı dedi ki...

Aşık mıyız?:) Ne demek her zaman efendim.

Mavisel dedi ki...

ya tekrar tekrar okuyorum çok güzel olmuş pınar neden daha önce okutmadın bana bunu?

ayrıca buraya "doktor sizde tebessüm var mı?"yı bekliyorum. biraz özel istek oldu ama :)

Raif dedi ki...

Resim yaparken renkleri bir türlü birbirine uyduramazdım neden olduğunu şimdi anlıyorum renklerin yeri resim kağıtları değilmiş şiir defteriymiş tekrar tekar ellerine sağlık.

Mavisel dedi ki...

vay vay vay... ;)

eksikhece.com

Artık http://eksikhece.com 'dayız!!!