9 Mayıs 2007 Çarşamba

Simsiyah

Öldüm, nefes aldım, doğdum.

Hayatı tersten yaşamak daha güzeldi.

Her yeni adımda geriye gitmek

Neden yaşadığını bilmemek acıları

Tanışma heyecanını en son tatmak

Bilinçli açmak dünyaya gözleri

Tanımak anneni doğarken

Senin için ne ifade ettiğini bilmek.

Ve ondan önce ölmek

Daha doğrusu doğmak

Öldüm, nefes aldım, doğdum.

Doğduğumda ağladı

Öldüğümde sevindi insanlar.

Gerçekten.

Bugün doğdum, her yer karanlık.

Tek bir nokta var yalnızca.

Simsiyah


-Bazen basit şeyler düğüm düğüm olabiliyor. Öyleki düğümler basit bir ipliği oluşturuyor yanyana gelip.

3 yorum:

Mavisel dedi ki...

Tersten yaşamak hayatı ha? Aslında deja vu olarak da yaşıyoruz bazen[aslında derste deja vu'nun -hasta'nın- görmediği halde gördüğünü söylemesi diye öğrenmiştik kısacası hasta bir uydurukçu oluyordu ama bence {çok biliyormuşum gibi} değil gerçekten hayatı bazı dönemlerinde tersten yaşıyoruz ve yaşadıktan sonra farkediyoruz.Tabi beni bağlar bu durum deja vu'ya inanmayabilirsiniz ve böylelikle birinci çoğul kişi kullanmamam gerekir ;)]

Pınar Özcanlı dedi ki...

Ben uyuzum, beğenmedim Semih.

Semih dedi ki...

Uyuzcum zaten sen beğenmedin diye koydum sırf.

eksikhece.com

Artık http://eksikhece.com 'dayız!!!